Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2015 17:12 - Към модераторите!
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 2917 Коментари: 24 Гласове:
12

Последна промяна: 03.10.2015 17:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Става дума за този мой изтрит коментар:
14. sestra - Добре,  15:05
като си толкова непоколебимо уверен, че не грешиш, защо ни наричаш така, както не би искал да нарича някой теб и не ни убедиш с добро, че е много по-добре за нас да станем окончателно руска територия?
цитирай

Изпратено: 15:10 От: sestra

Изтрий 

 Да, не бих го взела насериозно, както и не съм го правила, но когато на такива хора се дава публичност, а на други не...
 Модератори, ако във вашия сайт имаме право да застъпваме само една позиция, моля, обявете го публично!
  Смятате ли, че блогърът Кушел постъпва в рамките на добрия тон, изтривайки моя коментар, с който го питам защо обижда хората преди да им обясни ясно правдивостта на вижданията си и обявявайки, че такива като мен на различни от неговото мнения са "доказани боклуци" и моля, вижте сами:

"17. kushel - 16:44 Кога съм обявявал промоция за идиоти, че накацахте всички днес, а? В тоя блог глупаците могат да коментират само ако съм дал изрично разрешение за това и не, че ме интересува какво пишат, защото аз ги трия моментално по никовете още, но с влизането си тук облъчват свестните хора с тъпота. Та от чисто хигиенична гледна точка съобщавам на никовете от ал... до ...ян, да пърдят у тях. 

Verstehen Sie mich? Ich werde nicht wiederholen. Aas



Гласувай:
13



1. milady - права си....
03.10.2015 17:19
баталията тук надмина и най дивите племенни “спорове“...
цитирай
2. slavimirgenchev1953 - Кухият е
03.10.2015 17:43
най-завършеният тип на русофил дупедавец. Трябва да бъде оскубан публично под мишниците. )))
цитирай
3. sestra - Племенните войни
03.10.2015 18:01
milady написа:
баталията тук надмина и най дивите племенни “спорове“...

са комай по-цивилизовани, Юлия.
цитирай
4. sestra - Внимавай с думите си.
03.10.2015 18:12
kushel написа:
Ти, какво сега, ще ми даваш наклон кого да трия ли, м? Такива американски подлоги като теб и подобните, просто не ви смятам за хора, а за вредни българоубийци. Доказателствата са милиони и на всеки милиметър. Да има как въобще да се затриете и да не ви виждам никога повече. Мразя ви с цялата омраза на която съм способен. Никога не се мяркай в блога ми. Никога...!


Където и да пишеш, написаното остава. Нито съм вредна, нито българоубийка, нито пък съм пристрастна към някоя друга народност освен своята, а тя е българска! Ето това ще ни различава с теб от тук нататък, а кой е човек и кой не успява да стане такъв, остави на по-висшите духове да определят. Не си го позволявам, защото нямам безумно завишена самооценка като лудите. Не се тревожи за скъпоценния си терра инкогнита блог-съкровищница може би. Е нека, а дано... :)
цитирай
5. sestra - :)))
03.10.2015 18:15
slavimirgenchev1953 написа:
най-завършеният тип на русофил дупедавец. Трябва да бъде оскубан публично под мишниците. )))

Брееей, ама пали като барут... и не чете даже, както вика. Само пише.
цитирай
6. rustam - "По-висшите духове"?
03.10.2015 18:52
нещо намирисва на езотерика. Не се учудвам. Блогърка, която афишира открито нацистките си пристрастия, не може да бъде с Бога! "Рогатият" наднича зад блога "sestra"
цитирай
7. sestra - Човек, приемащ се за висша духовна категория е не само безбожник,
03.10.2015 18:59
rustam написа:
нещо намирисва на езотерика. Не се учудвам. Блогърка, която афишира открито нацистките си пристрастия, не може да бъде с Бога! "Рогатият" наднича зад блога "sestra"


а и деспотично настроен спрямо обществото. Такъв човек се нуждае от изпълнители на своите потребности за подтискане и унищожение на несъгласните. Пример в постинга. Християнската религия си има класификация на съществуващите духовни категории. Осведоми се и не се прави на словесен трапер ако обичаш повече в блога ми. Досадно е.
цитирай
8. getmans1 - Така е по-добре сестра, ...
03.10.2015 19:11
... отговор през отделен постинг, нека сам ти идва на крака!

И много добре правиш, че не ги триеш, нека всеки да им гледа резила, лъжебългарина казва, че триел само по НИК-а и без да чете но лъже. Лъже като дърт циганин защото те коментирал след това.

Нека такива не ти развалят вечерта! :)))
цитирай
9. sestra - Квалификациите
03.10.2015 19:15
rustam написа:
нещо намирисва на езотерика. Не се учудвам. Блогърка, която афишира открито нацистките си пристрастия, не може да бъде с Бога! "Рогатият" наднича зад блога "sestra"


с аргументи. Втори път напомням.
цитирай
10. sestra - Защо да ми я развалят?
03.10.2015 19:55
getmans1 написа:
... отговор през отделен постинг, нека сам ти идва на крака!

И много добре правиш, че не ги триеш, нека всеки да им гледа резила, лъжебългарина казва, че триел само по НИК-а и без да чете но лъже. Лъже като дърт циганин защото те коментирал след това.

Нека такива не ти развалят вечерта! :)))

Времената се менят - дошло е време да се трият смислените, а да се пазят агресивните, изкривените и невъзпитаните думи. Е, и това ще отмине.
цитирай
11. sestra - Само не разбирам защо
03.10.2015 20:00
getmans1 написа:
... отговор през отделен постинг, нека сам ти идва на крака!

И много добре правиш, че не ги триеш, нека всеки да им гледа резила, лъжебългарина казва, че триел само по НИК-а и без да чете но лъже. Лъже като дърт циганин защото те коментирал след това.

Нека такива не ти развалят вечерта! :)))

го няма постинга на Алибаба по този повод. Той пръв реагира, а един друг носач на свръхиндивидуалистични, наречени народни агресии така се беше разприказвал и раззаплашвал... и сега гледам - няма го поста.
цитирай
12. alibaba2 - Мдаа,
04.10.2015 09:33
моя последен постинг дето цитирах твоя комент и отговора на Кухия е делнат безпардонно.
Ся разбрахте ли чи блог.бг няма НИКВО намерение да спазва каквито и да било правила? Ми наглите отговори на Кухеля и на Рустама тук са логични - те са защитени и лансирани от тимаджиите дето спонсорират инвестора. Щот им играят мръсната роля на бухалки. Шъ го отнасят почтени и умни хора дет им съ противопоставят.
И пак да кажа и на другите блогъри - дори и сега да си мислите чи тоя проблем не ваш, шъ стане. Щото Кухелите и Рустамите не търпят нищо позитивно и ярко. И ако в един момент почнете да греете повече и връз ваз шъ са стовари кочинката им. ВЕРВАЙТЕ МИ!
цитирай
13. sestra - И да не ти повярват,
04.10.2015 10:28
alibaba2 написа:
моя последен постинг дето цитирах твоя комент и отговора на Кухия е делнат безпардонно.
Ся разбрахте ли чи блог.бг няма НИКВО намерение да спазва каквито и да било правила? Ми наглите отговори на Кухеля и на Рустама тук са логични - те са защитени и лансирани от тимаджиите дето спонсорират инвестора. Щот им играят мръсната роля на бухалки. Шъ го отнасят почтени и умни хора дет им съ противопоставят.
И пак да кажа и на другите блогъри - дори и сега да си мислите чи тоя проблем не ваш, шъ стане. Щото Кухелите и Рустамите не търпят нищо позитивно и ярко. И ако в един момент почнете да греете повече и връз ваз шъ са стовари кочинката им. ВЕРВАЙТЕ МИ!

Не след много ще се убедят, че си напълно прав. На тези им пречат всякакви светлини, включително газени лампи и спиртници. И на тях Инвестор им служи подобно начина, по който те сами слугуват на трола Путин.
цитирай
14. sestra - И как служат всички те?
04.10.2015 10:36
Със съзнателни лъжи, манипулации и тормоз спрямо различно мислещите. По този начин ежедневно биват елиминирани един по един хората със свое мнение в Русия, Сирия, Донецк и всякъде, където стигнат. Запомнете това: един по един. Те не обичат директните сблъсъци. Някой им е казал, че това го има само на кино. Някой страхливец като тях. И това ще продължи докато не осъзнаете, че няма сам на тая земя. Че и вълците го знаят дето нямаме един процент от моженето и вниманието им за оцеляване.
цитирай
15. yotovava - Нима очакваш отговор? Понеже такъв ...
04.10.2015 16:24
Нима очакваш отговор? Понеже такъв няма, най-лесно е да ти изтрие коментара и да те прати в една "друга" категория.
цитирай
16. alibaba2 - Нима очакваш отговор? Понеже такъв ...
04.10.2015 18:58
yotovava написа:
Нима очакваш отговор? Понеже такъв няма, най-лесно е да ти изтрие коментара и да те прати в една "друга" категория.

Най-вече да я напцУва и заплаши да я убива. Тва може.
цитирай
17. alibaba2 - Сал да ти кажа
04.10.2015 19:13
че два нови постинга ми фръкнаха за секунди. Сигур тва ще сполети и третия. Не му ареса на инвестора чи му назовах спонсора:)
цитирай
18. alibaba2 - Е фръкна
04.10.2015 19:14
и третия)
Тия са мнооого по-тъпи отколкото очаквах:))))))))))))))
цитирай
19. alibaba2 - Само да ти кажа
04.10.2015 19:21
чи вече съм и с бан.
Е нема такива тапанари като блог.бг.!
Честно:))))))))))))))))))))
цитирай
20. sestra - Тъкмо влизам да коментирам
04.10.2015 19:27
alibaba2 написа:
чи вече съм и с бан.
Е нема такива тапанари като блог.бг.!
Честно:))))))))))))))))))))

последния ти пост и няма го пак. Писах, че взех да се изживявам като голяма смелчага, че явно неприкосновеността и неоспоримостта на въпросния блог е от... общонационално значение!
цитирай
21. sestra - Е нямах големи очаквания, но
04.10.2015 19:30
yotovava написа:
Нима очакваш отговор? Понеже такъв няма, най-лесно е да ти изтрие коментара и да те прати в една "друга" категория.

мънички да, защото коментарът ми е много етичен и сговорчив. Очакванията ми бяха към амините да ме защитят от нападките и обидите и заплахите, които ми отправи. Но не, нищо!
цитирай
22. sestra - Остава ми само да ти благодаря
04.10.2015 19:37
alibaba2 написа:
че два нови постинга ми фръкнаха за секунди. Сигур тва ще сполети и третия. Не му ареса на инвестора чи му назовах спонсора:)

независимо от всичко за усилието да ме подкрепиш в това отвратително преживяване. Тук получих гласове за този пост, който изобщо не ми е важен, а принудителен. Заради тази глупост си запуших поста за животните с един невероятно интересен филм. И все пак не съм сигурна, че гласувалите, които приемам за свои приятели искат да дам публичност на гласовете им. Инак биха коментирали, нали не греша в разсъждението си?
цитирай
23. dobronameren - Намесвам се принудително
05.10.2015 21:55
Още онзи ден прочетох коментара на Кушел срещу който ти протестираш, sestra. Става дума за онзи коментар, който завършва с (мой превод от немски) "Разбираш ли ме? Няма да повтарям. Задник". Не се обадих, защото и аз получих същия му "лайнян бисер" в моя постинг "Тдвкпжпду птдссидпдк - 03" (2 октомври 2015) При мен Кушелят беше възбуден от хипотезата-въпрос, какво ше стане с двата Мистрала, продадени на някакъв египетски милиардер и които той продава на Русия за 1$. Та го питах за какво им са на руснаците тези френски Мистрали, ако Франция реши да не им даде лиценз за използване. Разбира се, че го иронизирах! Но модераторите, НОВИТЕ модератори на блога, си позволиха да изтрият моя постинг. Барабар с него и моят цивилизован протест, когато някой ме нарича "задник". За постинга си ще се погрижа сам, но понеже борбата няма да приключи за дни, не искам коментара ми за "задника" да се изгуби. Затова го разказах тук. Позволих си го, защото и ти, Сестра, си обидена по същия недопустим начин. Ако съм ти направил беля, ивинявам се най-искрено.
Дали е това е така (с белята) ще разбера и сам. И няма втори път да използвам твоя блог по този начин и за такива лични мои цели.



цитирай
24. sestra - Dobronameren, не знам как да коментирам
06.10.2015 19:34
коментара ти, който инак си е нормален. Доста ненормална е самата ситуация. Нека си стои. Жалко е, което се случва в момента и от години насам тук.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2585355
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930